tirsdag 27. mars 2012

Bakkedrag!

Vi møtte 9 menn og damer på Optimera for trening på bakkedrag i Melsheia i dag. Turen gjennom Sandnes sentrum var kronglete og preget av at mange bilister var på vei hjem fra jobb. Jeg fikk selv en bilist som ville bytte fil rett ved siden av meg uten å blinke... Sjåføren så meg heldigvis tidsnok og jeg klarte å vri meg unna. Så det gikk bra denne gangen også.

Vel fremme ved Høylandskirken snakket Frode litt om bakkedrag. Vi ble anbefalt å sykle bakkedragene i vårt eget tempo. Selv ville han sykle bakken med fokus på teknikk og ikke på å ligge på terskel i dag. Jeg vet ikke hvor mange som egentlig klarte det, for denne bakken gir god motstand. De som oftest lå i tet opp bakken var nettopp Jacob, Frode, Geir og en til. Hvem var nå det? 

Vi fikk gjort 5 drag i bakken, og det skal vi være fornøyd med.

Å jada, jeg skal bli flinkere til å huske navn, eller å telle riktig. Jeg vet ikke helt hvor feilen ligger. Jeg tror ihvertfall at de som møtte på ettermiddagens trening var Monica, Jostein, Geir, Trond, Torgeir, Jacob, Frode og Marianne. Skriv gjerne en kommentar om jeg har glemt noen.
Takk for en kjekk trening!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar